26 янв. 2015 г.

Шлях знаходить той, хто його шукає

Я погоджуюсь із тим, що шлях знаходить той, хто його шукає. Життя дуже складне, і кожній людині на своєму шляху властиво помилятися. Недарма існує прислів’я, що треба вчитися на помилках. Але краще вчитися на помилках інших, а не на своїх власних. Дуже важливим є й те, щоб людина могла визнати свої помилки та зробити висновки з них. Особистість, яка вміє визнавати свої помилки, то не слабак, а сильна, чесна та хоробра людина. Бо власна правота та авторитет – не найголовніше в житті, особливо коли це може коштувати комусь здоров'я, або навіть життя.                       
Яскравим прикладом можуть слугувати героїні творів Шевченка – Катерина та Ганна. Обидві зробили помилки в молодому віці. Але Катерина не захотіла боротися, вона залишила свого маленького сина напризволяще, а сама втопилася. Ганна ж підклала сина до дверей хати, де мешкало бездітне подружжя, а сама найнялась до них наймичкою. Вона знайшла вихід і тим самим подбала про свою дитину.                
Наприклад, я, коли щось трапляється, у всіх випадках намагаюся знайти якесь рішення. Але ніколи не здаюся на півшляху. Якщо щось не вдається, мені допомагають мої рідні та друзі. Вони завжди готові прийти на допомогу та підтримати. Мабуть, саме тому я «не падаю» духом і долаю всі перешкоди.           
Отже, «у кожного своя доля, і свій шлях широкий». І щоб не трапилося в житті, завжди треба пам`ятати, що навкруги є багато людей, котрим значно гірше, ніж тобі, але вони не впадають у відчай. У тяжкій ситуації слід намагатися змінити своє ставлення до неї, якщо ми не можемо змінити саму ситуацію.     

Комментариев нет:

Отправить комментарий