26 янв. 2015 г.

Немає нічого ціннішого за здоров’я

Я погоджуюсь із тим, що немає нічого ціннішого за здоров’я. Адже це обов’язкова умова щасливого життя кожного. Здорова від природи людина іноді не помічає, що вона більш щаслива за когось іншого. Є багато тих, хто невиліковно хворий. А люди, які здорові «як бики», лише втративши здоров’я, розуміють марність усього того, що було для неї найголовнішим у житті. У когось це кар’єра, успіх, гроші або стосунки.    
У наш час дуже багато людей, які не винні у своїх хворобах. Деякі з них вони отримують від самого народження, а деякі набувають незалежно від себе. Людина у цьому випадку ніяк не може вплинути на стан свого здоров’я, але до останнього не опускають руки.
Прикладом людини, яка «не впала духом» та постійно боролася за своє життя, може слугувати Леся Українка. У свої десять років вона захворіла на кістковий туберкульоз. Бувало, що вона місяцями була прикута до ліжка з загіпсованими руками. Прагнення жити та творити перемогло взяло верх над хворобою.
Лікарі неодноразово попереджають нас про те, що здоров’я нашої нації під загрозою.  Тому нам потрібно берегти його «як зіницю ока» від самого народження. Адже у літньому віці це може відгукнутися.  
Наприклад, у моєму класі дуже багато дітей, які мають проблеми з зором і травленням. Це відбувається тому, що вони дуже багато вільного часу проводять за комп’ютером, мобільним телефоном і харчуються неправильною їжею. Діти повинні вже зараз замислитися над цим. Адже потім ці помилки вже виправити майже неможливо.
Отже, ми всі повинні берегти здоров’я від самого народження та підтримувати його в гарному стані. Коли в людини є здоров’я, то в неї є велике майбутнє.

Комментариев нет:

Отправить комментарий