26 янв. 2015 г.

Роль матері в житті людини

Я погоджуюсь із тим, що роль матері в житті людини дуже велика. Від самого народження мати дарує своїй дитині ласку та любов. Вона турбуються про нас кожен день. Чи їли ми сьогодні та що саме? Як ми почуваємося? Чи добре в нас справи? Матері іноді забувають про себе та весь свій час присвячують коханому потомству. А діти, коли виростають, забувають про них, про їх безсонні ночі біля ліжечка, про останні кошти, для задоволення їх потреб.
У житті кожної людини трапляється щось погане. Але у будь-якому разі мати не має права «опускати руки». Тому треба завжди боротися до останнього. І не забувати, що в тебе є дитина.
Яскравим прикладом може слугувати героїня однойменної поеми Т.Г.Шевченка «Катерина». Вона покохала москаля, який згодом покинув її та їх ще ненароджену дитину. Батьки були вимушені вигнати Катерину з хати, але вона не здалась, та пішла шукати свого коханого та батька дитини. Вона знайшла Івана, але він відмовився від дитини. На цей раз Катерина просто «опустила руки». Вона вирішили, що життя на цьому закінчилось та втопилася. На той момент вона ні на мить не подумала про свою маленьку дитину, про те, що їй потрібна материнська ласка та любов. 
У наш час неможливо прожити без підтримки своєї матері. Життя дуже складне і тому нам потрібно багато досвіду, якого в нас ще небагато.
Наприклад, моя мама мені дуже допомагає у житті. Вона завжди готова прийти на допомогу, підтримати та дати пораду. Я дуже пишаюся тим, що в мене така мати.
Отже, кожному в цьому світі потрібна материнська любов. Піклування про дитину – найвища роль матері. 

Комментариев нет:

Отправить комментарий