26 янв. 2015 г.

Хто з мудрими спілкується, той сам стає мудрішим

Я погоджуюсь із тим, що хто спілкується з мудрими, той сам стає мудрішим. Наше життя неможливо уявити без спілкування, але нам потрібно говорити не тільки з рівними собою інтелектуально, але й із розумнішими та мудрішими. Ми можемо спілкуватися з ними через книжки, афоризми та висловлювання. Адже саме через твори письменників ми можемо саморозвиватися та виносити для себе щось важливе та цінне.
Найчастіше мудрі люди – це ті, котрі прожили вже багато років і пережили багато подій у своєму житті. Саме тому вони мають досвід та можуть дати гідну пораду в будь-якій ситуації.
Яскравим прикладом може слугувати Божий чоловік із роману Пантелеймона Куліша «Чорна рада». Він був мудрим старим сліпим кобзарем. Його всі поважали та прислухалися. Божий чоловік завжди давав пораду Череваню, Петру Шраменку та іншим людям. Тим самим вони ставали мудрішими, прислухаючись до нього.
Для нас можуть бути кращими мудрецями і наші батьки, тому що вони також прожили вже певний вік та мають певний досвід. Рідні та вчителі в школі можуть допомогти нам у житті, дати пораду, підтримати та зробити нас розумнішими.
Прикладом можуть слугувати мої батьки. Вони дуже багато знають і, якщо треба,  допомагають мені своїми знаннями. Ненька та батько завжди намагаються навчити мене чомусь новому. Тим самим я розвиваюся та стаю мудрою людиною. Вони завжди готові підтримати мене в нових починаннях та допомогти з ними.
Отже, треба все своє життя саморозвиватися, але при цьому не забувати про поради старших за себе.  


Комментариев нет:

Отправить комментарий