26 янв. 2015 г.

Мої життєві орієнтири

Мої орієнтири  це моральні якості, мої і моїх друзів, моїх батьків і моїх дідів, словом, близьких мені людей. І ці орієнтири не однобокі, вони мають взаємозв'язки з різними галузями життя. І навіть те, яким я уявляю своє майбутнє — це мій орієнтир.
Зараз ми живемо у дуже  непростий та  складний час. Економічна нестабільність нашого суспільства призвела до спаду виробництва. Багато батьків опинилися без роботи. Життя нас намагається зробити грубими та  жорстокими, поставити на коліна. Побутові проблеми заслоняють всі радості життя, останнім часом усе складніше знайти добрі якості в людях. І дуже боляче дивитися на все це. Хочеться допомогти чим-небудь, але я не знаю чим. Моя життєва позиція - не піддаватися паніці, сміливо йти вперед, чесно трудитися. Я думаю, що ми все-таки переможемо, вистоїмо в цей важкий час.
Кожна людина така неповторна, у кожного з нас свої нахили, свої уподобання. Упевнена, що більшість моїх ровесників хоче жити безбідно і комфортно. Проте не думаю, що хтось обере собі принизливий спосіб досягнення цього. Мало бути багатим. Хотілось би при цьому жити з високо піднятою головою і не ховати від людей очі. Я за те щоб досягти в житті якомога більше тільки чесними засобами. Я знаю, яку професію оберу, хочу бути фахівцем високого класу, хочу, щоб до моєї думки прислухалися, зі мною радились як із професіоналом. Я намагатимусь удосконалювати свої знання; думаю, що будь-яку справу завжди виконуватиму чесно. Це мій принцип.
Я вважаю, що треба намагатися  бачити в людях гарне, бути уважніше й добріше. Доброта переможе зло! Дуже хочеться, щоб люди дружили між собою, ходили друг до друга в гості, раділи спілкуванню, ділилися приємними новинами, поважали старших, не кривдили маленьких. Адже  людське життя таке коротке! І треба намагатися як найбільше зробити гарних справ, щоб залишити добрий слід у душі людей.
  

Комментариев нет:

Отправить комментарий